Informații de livrare
La livrare, toate mărfurile
trebuie să fie semnate de un adult în vârstă de 18 ani sau mai mult. Vom depune
toate eforturile pentru a livra bunuri în intervalul de timp estimat, dar
întârzierile pot apărea din cauza unor circumstanțe neprevăzute care nu pot fi
controlate de noi. Prin urmare, nu vom fi responsabili pentru nici o întârziere
sau nereușita a livra produsele în intervalul de timp estimat.
Afectat la livrare
Dacă un element a suferit în mod
evident daune în timpul tranzitului, vă rugăm să semnați elementul
"deteriorat" atunci când îl primiți și să ne anunțați în termen de 24
de ore.
Limitări de livrare
În concordanță cu punctul de mai
sus, vom încerca să furnizăm la termen produsle comandate. Cu toate acestea, nu
acceptăm nici o responsabilitate dacă nu respectăm acești termeni în
circumstanțe care nu țin de controlul nostru, incluzând: fenomene extreme,
inundații, furtuni și alte condiții meteorologice severe, greve, accidente sau
alte situatii neprevazute.
Articole supraponderale
Datorită mărimii și greutății
anumitor produse nu se vor livra in spatii greu accesibile ( etaje, pe scari,
subsoluri etc); In cazul oricarei livrari aveti obligatia de a asigura
descarcare din camion a bunului comandat, soferul neavand obligatia sa participle
fizic la descarcarea bunurilor.
Titlu
Produsele pe care le comandați pe acest site web vor fi trimise la dumneavoastra, cu condiția să preluăm și să primim plata pentru acestea.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
Risc de pierdere și de daune
Riscul de pierdere și deteriorare
a produselor vi se transmite la data livrării produselor. Dacă ați aranjat ca
produsele dvs. să fi fost colectate sau primite de o terță parte, riscul de
pierdere și deteriorare va trece la terț imediat după colectarea sau primirea bunurilor.
Colectarea de la sediu
Toți clienții care doresc să colecteze comanda personal trebuie să plătească în showroom-ul nostru în momentul colectării. Vă rugăm să rețineți plata se poate face doar la sediul nostrum. Dacă vă angajati să colectați singur bunurile din depozitul nostru, riscul de pierdere și deteriorare a produselor vi se transmite imediat în momentul în care mărfurile sunt colectate. Vă recomandăm să inspectați toate bunurile înainte de a le lua, deoarece nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru mărfurile deteriorate odată ce au fost colectate.
Tarife livrare
Toate comnzile din site vor
aduaga automat tariful minim de 25 lei pentru livrare colet. Acest tarif este
valabil doar in locatiile de livrare a curierului.
Ne rezervam dreptul de ajustare a
costului de livrare in funtie de valoarea, dimensiunea si adresa beneficiarului.
Sunt situatii in care bunul poate
fi livrat GRATUIT, dar si situatii cand costul poate creste datorita factorilor
terti: distanta, valoare/volum etc.
Bunurile care sunt defecte sau deteriorate
Când primiți bunurile fie livrate
de noi, fie colectate de dvs., este responsabilitatea dvs. să le inspectați
pentru a vă asigura că sunt adecvate, fără daune și funcționează pe deplin. În
cazul în care se constată orice defect sau deteriorare, este responsabilitatea
dvs. să ne anunțați în termen de treizeci (30) de zile de la livrare. În aceste
condiții, veți avea dreptul fie la înlocuirea bunului pe cheltuiala noastră,
fie la o rambursare completă, inclusiv taxele de livrare pe care le-ați plătit.
Daca doriti returnarea bunului
din alte motive costul de livrare/returnare revine in sarcina dumneavoastra.
Rambursul pentru bunul returnat se face la termen de maxim 10 zile, de la
ridicare, prin transfer bancar.
Vă recomandăm cu insistență ca
toate produsele să fie inspectate la primire dacă intenționați să le instalați
sau să le utilizați imediat deoarece nu putem accepta returnări în afara
acestei perioade de treizeci (30) de zile