Transport si Livrare

Informații de livrare

La livrare, toate mărfurile trebuie să fie semnate de un adult în vârstă de 18 ani sau mai mult. Vom depune toate eforturile pentru a livra bunuri în intervalul de timp estimat, dar întârzierile pot apărea din cauza unor circumstanțe neprevăzute care nu pot fi controlate de noi. Prin urmare, nu vom fi responsabili pentru nici o întârziere sau nereușita a livra produsele în intervalul de timp estimat.

Afectat la livrare

Dacă un element a suferit în mod evident daune în timpul tranzitului, vă rugăm să semnați elementul "deteriorat" atunci când îl primiți și să ne anunțați în termen de 24 de ore.

Limitări de livrare

În concordanță cu punctul de mai sus, vom încerca să furnizăm la termen produsle comandate. Cu toate acestea, nu acceptăm nici o responsabilitate dacă nu respectăm acești termeni în circumstanțe care nu țin de controlul nostru, incluzând: fenomene extreme, inundații, furtuni și alte condiții meteorologice severe, greve, accidente sau alte situatii neprevazute.

Articole supraponderale

Datorită mărimii și greutății anumitor produse nu se vor livra in spatii greu accesibile ( etaje, pe scari, subsoluri etc); In cazul oricarei livrari aveti obligatia de a asigura descarcare din camion a bunului comandat, soferul neavand obligatia sa participle fizic la descarcarea bunurilor.

Titlu

Produsele pe care le comandați pe acest site web vor fi trimise la dumneavoastra, cu condiția să preluăm și să primim plata pentru acestea.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei. 

Risc de pierdere și de daune

Riscul de pierdere și deteriorare a produselor vi se transmite la data livrării produselor. Dacă ați aranjat ca produsele dvs. să fi fost colectate sau primite de o terță parte, riscul de pierdere și deteriorare va trece la terț imediat după colectarea sau primirea bunurilor.

Colectarea de la sediu

Toți clienții care doresc să colecteze comanda personal trebuie să plătească în showroom-ul nostru în momentul colectării. Vă rugăm să rețineți plata se poate face doar la sediul nostrum. Dacă vă angajati să colectați singur bunurile din depozitul nostru, riscul de pierdere și deteriorare a produselor vi se transmite imediat în momentul în care mărfurile sunt colectate. Vă recomandăm să inspectați toate bunurile înainte de a le lua, deoarece nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru mărfurile deteriorate odată ce au fost colectate.

Tarife livrare

Toate comnzile din site vor aduaga automat tariful minim de 25 lei pentru livrare colet. Acest tarif este valabil doar in locatiile de livrare a curierului.

Ne rezervam dreptul de ajustare a costului de livrare in funtie de valoarea, dimensiunea si adresa beneficiarului.

Sunt situatii in care bunul poate fi livrat GRATUIT, dar si situatii cand costul poate creste datorita factorilor terti: distanta, valoare/volum etc.

 

Bunurile care sunt defecte sau deteriorate

Când primiți bunurile fie livrate de noi, fie colectate de dvs., este responsabilitatea dvs. să le inspectați pentru a vă asigura că sunt adecvate, fără daune și funcționează pe deplin. În cazul în care se constată orice defect sau deteriorare, este responsabilitatea dvs. să ne anunțați în termen de treizeci (30) de zile de la livrare. În aceste condiții, veți avea dreptul fie la înlocuirea bunului pe cheltuiala noastră, fie la o rambursare completă, inclusiv taxele de livrare pe care le-ați plătit. 

Daca doriti returnarea bunului din alte motive costul de livrare/returnare revine in sarcina dumneavoastra. Rambursul pentru bunul returnat se face la termen de maxim 10 zile, de la ridicare, prin transfer bancar.

Vă recomandăm cu insistență ca toate produsele să fie inspectate la primire dacă intenționați să le instalați sau să le utilizați imediat deoarece nu putem accepta returnări în afara acestei perioade de treizeci (30) de zile